Laatste onderwerpen
» Atataya stelt zich voor...
van Abracadavra 2015-02-01, 20:58

» Eetbare planten kweken in niet verwarmde binnenruimte?
van Linder 2015-01-27, 23:26

» Boomstronken
van Linder 2015-01-27, 23:25

» wanneer Yakon appelwortel oogsten?
van Linder 2015-01-27, 22:26

» groenten wassen op grotere schaal
van Linder 2015-01-27, 22:24

» Paw Paw Asimia triloba
van Linder 2015-01-27, 22:21

» Ugni molinae - Chilean Guava
van Linder 2015-01-27, 22:19

» Vijgcactus, babaco papaya, jujube, guave, acca, gele kiwi, Japanse krentenboom, kakiboom
van Linder 2015-01-27, 22:16

» Lotte's droomtuintje
van Linder 2015-01-27, 22:07

» Aardamandel?
van Linder 2015-01-27, 22:04

onderzoek naar ziekteverwekkers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

onderzoek naar ziekteverwekkers

Bericht van leslie op 2011-09-15, 13:39

Hallo,

Mijn naam is Leslie Hildering en ik studeer toegepaste biologie aan de CAH almere. Voor zover ik de principes ken vind ik permacultuur zeer interessant en zou mij er graag meer in willen verdiepen. Voor een schoolopdracht moet ik een artikel schrijven over ziekten en plagen. Heeft iemand hier met een permacultuurproject (relatief) last van een ziekteverwekker, ondanks de ecologische bestrijding? Het lijkt me leuk om hier dan een literatuuronderzoek naar te doen en mischien kan ik op deze manier nog een steentje bijdragen tot meer opbrengsten of meer evenwicht Smile de ziekte zal wel algemeen bekend moeten zijn. Mijn aandacht gaat nu uit naar bruinrot in aardappelen, is iemand dit toevallig tegengekomen in zijn project? Mochten jullie interesse hebben zal ik mijn bevindingen en het uiteindelijke artikel hier op het forum zetten Wink Ik moet morgen mijn keuze bekend maken, mischien dat binnen een paar dagen goed zeuren nog kan helpen, maar als iemand een tip heeft dan het liefst zo snel mogelijk. Alvast bedankt!

Groeten,
Leslie

leslie

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down