Permacultuur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Atataya stelt zich voor...
van Abracadavra 2015-02-01, 20:58

» Eetbare planten kweken in niet verwarmde binnenruimte?
van Linder 2015-01-27, 23:26

» Boomstronken
van Linder 2015-01-27, 23:25

» wanneer Yakon appelwortel oogsten?
van Linder 2015-01-27, 22:26

» groenten wassen op grotere schaal
van Linder 2015-01-27, 22:24

» Paw Paw Asimia triloba
van Linder 2015-01-27, 22:21

» Ugni molinae - Chilean Guava
van Linder 2015-01-27, 22:19

» Vijgcactus, babaco papaya, jujube, guave, acca, gele kiwi, Japanse krentenboom, kakiboom
van Linder 2015-01-27, 22:16

» Lotte's droomtuintje
van Linder 2015-01-27, 22:07

» Aardamandel?
van Linder 2015-01-27, 22:04


Even voorstellen: Susanne

2 plaatsers

Ga naar beneden

Even voorstellen: Susanne Empty Even voorstellen: Susanne

Bericht van Susanne 2011-02-21, 15:06

Hallo,

Mijn naam is Susanne. Ik ben getrouwd en moeder van twee kinderen. We komen uit Nederland, maar wonen sinds zes jaar in Vlaanderen. We wonen in een dorp, maar hebben een heerlijke, grote permacultuurtuin.
Als jongere, maar ook gedurende mijn werkzame leven als loopbaanbegeleider had ik interesse in verschillende dingen, die steeds los leken te staan van elkaar. Ik kon ze nauwelijks met elkaar verbinden.
Op het moment dat ik permacultuur leerde kennen, veranderde dit. Puzzelstukken vielen in elkaar. Mijn opleidingen in permacultuur en het inzicht in de principes die werkzaam zijn in de natuur, gaven mij het vertrouwen om mijn eigen weg te bewandelen. Ook gaf het een verbindende kracht, waardoor het voelt als één weg (met allerlei zijpaadjes) en niet meer allerlei losse interessegebieden met soms eenzame, soms doodlopende weggetjes.
Gelukkig loopt deze weg steeds meer door een netwerk van wildpaadjes van anderen, waardoor er bijzondere verbindingen ontstaan. Misschien versterkt dit forum ook wel het netwerk van wildpaadjes, wie weet... ;-)

Sinds kort ben ik gestopt met mijn werk als loopbaancoach op een school en ben ik begonnen met mijn eigen begeleidingspraktijk. Een onderdeel hiervan is, dat ik met zeer veel plezier cursussen Introductie Permacultuur geef.

Susanne

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-02-11
Woonplaats : Kaulille België

http://www.lemniscaatbegelelding.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen: Susanne Empty He hallo

Bericht van Linda 2011-03-12, 00:52

Hi Susanne (Suus),

Leuk om hier je berichtje te lezen. Dit is echt een leuk forum. Laten we volgende week de anderen tijdens de cursus die je geeft hierover vertellen.

Groetjes,
Linda

Susanne schreef:Hallo,

Mijn naam is Susanne. Ik ben getrouwd en moeder van twee kinderen. We komen uit Nederland, maar wonen sinds zes jaar in Vlaanderen. We wonen in een dorp, maar hebben een heerlijke, grote permacultuurtuin.
Als jongere, maar ook gedurende mijn werkzame leven als loopbaanbegeleider had ik interesse in verschillende dingen, die steeds los leken te staan van elkaar. Ik kon ze nauwelijks met elkaar verbinden.
Op het moment dat ik permacultuur leerde kennen, veranderde dit. Puzzelstukken vielen in elkaar. Mijn opleidingen in permacultuur en het inzicht in de principes die werkzaam zijn in de natuur, gaven mij het vertrouwen om mijn eigen weg te bewandelen. Ook gaf het een verbindende kracht, waardoor het voelt als één weg (met allerlei zijpaadjes) en niet meer allerlei losse interessegebieden met soms eenzame, soms doodlopende weggetjes.
Gelukkig loopt deze weg steeds meer door een netwerk van wildpaadjes van anderen, waardoor er bijzondere verbindingen ontstaan. Misschien versterkt dit forum ook wel het netwerk van wildpaadjes, wie weet... ;-)

Sinds kort ben ik gestopt met mijn werk als loopbaancoach op een school en ben ik begonnen met mijn eigen begeleidingspraktijk. Een onderdeel hiervan is, dat ik met zeer veel plezier cursussen Introductie Permacultuur geef.

Linda

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 12-02-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Peer

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum