Permacultuur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Atataya stelt zich voor...
van Abracadavra 2015-02-01, 20:58

» Eetbare planten kweken in niet verwarmde binnenruimte?
van Linder 2015-01-27, 23:26

» Boomstronken
van Linder 2015-01-27, 23:25

» wanneer Yakon appelwortel oogsten?
van Linder 2015-01-27, 22:26

» groenten wassen op grotere schaal
van Linder 2015-01-27, 22:24

» Paw Paw Asimia triloba
van Linder 2015-01-27, 22:21

» Ugni molinae - Chilean Guava
van Linder 2015-01-27, 22:19

» Vijgcactus, babaco papaya, jujube, guave, acca, gele kiwi, Japanse krentenboom, kakiboom
van Linder 2015-01-27, 22:16

» Lotte's droomtuintje
van Linder 2015-01-27, 22:07

» Aardamandel?
van Linder 2015-01-27, 22:04


Chaotik''s Revenge fanzine nu online te lezen.

Ga naar beneden

Chaotik''s Revenge fanzine nu online te lezen. Empty Chaotik''s Revenge fanzine nu online te lezen.

Bericht van marit 2013-03-21, 19:03

Hallo!

Mijn naam is Marit en heb mn roots liggen binnen de punk scene. Zodoende begon ik 11 jaar geleden met mn eigen fanzine maken. Gewoon knippen en plakken, kopieren en verspreiden. Zo D.I.Y mogelijk. In het blaadje vond je interviews van punkbands terug, maar ook van actie groepen, reviews over andere fanzines, muziek, demonstraties, artikelen, collumns, vega recepten...

In de jaren nam het internet steeds meer over en waren lo fi D.I.Y fanzines steeds minder in trek. Nieuwtjes gingen via het internet sneller dan via je fanzine..Uiteindelijk koste het me steeds meer tijd om mn zine aan de man te krijgen en hoe tof ik het ook altijd vond om te doen, toen de portokosten steeds hoger werden en de kopieshop onbetaalbaar, bloedde mn fanzine langzaam dood.

Maar uiteindelijk heb ook ik mn weg gevonden naar de gratis blogs en besloot ik gewoon verder te gaan waar ik gebleven was. Dus veel punk, de D.I.Y ethiek hoog in het vaandel, reviews, interviews, maar ook meer groene themas. In de jaren ben ik in de permacultuur gerolt en ook schrijf ik dus graag permacultuur gerelateerde verhalen voor mn blog. Vandaar dat ik het ook even hier plaats. Dacht misschien zijn dr wat geintresseerden.

Ik ben nog maar net begonnen, maar tot nu heb ik 2 artikelen online (1 over GMO's en 1 over de lobby van grote biotech bedrijven), muziek reviews (niet alleen punk!), Vega recepten, een review over een demonstratie in Zwolle gisteren voor de IND door ''No Borders'' network en een interview met Katharine Hone. De vrouw die permacultuur in Zwolle heeft geintroduceerd.

Als je mn blog intressant vind en graag op de hoogte blijft kan je je volgen. Dat kan via je mail of als je ook een worldpressblog hebt.

http://chaotiksrevenge.wordpress.com/

Veel plezier!

Marit de Chaotik


marit

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chaotik''s Revenge fanzine nu online te lezen. Empty Re: Chaotik''s Revenge fanzine nu online te lezen.

Bericht van marit 2013-04-01, 18:55

Tevens heb ik net een interview ge-add met de stadstuinders Zwolle. Ook heb ik een artikel geschreven over landgrabbing...

marit

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chaotik''s Revenge fanzine nu online te lezen. Empty Re: Chaotik''s Revenge fanzine nu online te lezen.

Bericht van marit 2013-04-08, 20:41

In de tussentijd heb ik nog wat muziek review ge-add, een review van een concert en van een actie die we gedaan hebben bij de IND, een interview met een punk band Finesterre genaamd en nog een interview met de kruidenvrouw van de Stadstuinders Zwolle over haar ervaringen mbt kruiden telen en het gebruiken als medicijnen..

marit

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chaotik''s Revenge fanzine nu online te lezen. Empty Re: Chaotik''s Revenge fanzine nu online te lezen.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum