Permacultuur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Atataya stelt zich voor...
van Abracadavra 2015-02-01, 20:58

» Eetbare planten kweken in niet verwarmde binnenruimte?
van Linder 2015-01-27, 23:26

» Boomstronken
van Linder 2015-01-27, 23:25

» wanneer Yakon appelwortel oogsten?
van Linder 2015-01-27, 22:26

» groenten wassen op grotere schaal
van Linder 2015-01-27, 22:24

» Paw Paw Asimia triloba
van Linder 2015-01-27, 22:21

» Ugni molinae - Chilean Guava
van Linder 2015-01-27, 22:19

» Vijgcactus, babaco papaya, jujube, guave, acca, gele kiwi, Japanse krentenboom, kakiboom
van Linder 2015-01-27, 22:16

» Lotte's droomtuintje
van Linder 2015-01-27, 22:07

» Aardamandel?
van Linder 2015-01-27, 22:04


Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie? Empty Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie?

Bericht van Linder 2012-03-27, 03:44

Hoi allemaal,

Ishi Crosby begint dit jaar met de aanleg van een 10ha voedselbos in Roemenie, en hij heeft meerdere keren per jaar vrijwilligers nodig, de eerste keer is deze april al.

Zijn oproep:

Dear Friends,
In April we will return to Transylvannia where we are involved with the building up of a 10 hectare Food Forest and various other Permaculture systems on a 300 hectare site. The planning is to create a Permaculture Center with fairly large scale examples of Pc systems. We are also interested to develop an Ecological Village project in the area, which has a very high biodiversity (wolves,bears, lynxes and Eagles live in the adjacent forest!)
We are looking for motivated people who would like to help us with this endevour. Work is on a volunteer basis with meals and accomodation provided free of charge. Practical educational possibilities for Permaculture will be integrasted in the work and optional evening programs will be provided also (Design excercises, informative documentary films, lectures, disscusions,etc.)
Travel to Transylvannia is relatively cheap and easy. There are regular flights to Bucharest and Sibijou and also regular Eurolines buses to Brashov (about an hours drive from the farm). We hope to be able to organise some carpooling possibilities also.
You are very welcome to take part in building up this Food Frest system in April and May. We are also looking for folks who would like to stay and help for a longer period. If you are interested contact me and I can give you more details.
Many Greetings,
Ishi

Wish List - We are looking for people with large automobiles or vans, buses to help us move some tools, saplings, seeds, etc. to Transylvannia!

greenlife87[AT]hotmail.com
Linder
Linder
Admin

Aantal berichten : 633
Registratiedatum : 21-11-10

https://permacultuur.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie? Empty Re: Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie?

Bericht van marc 2012-03-28, 23:30

Klinkt heel uitnodigend. Ik vraag me af of dat bij de boerderij van Philippe Coupe zou zijn waar ik een keer een artikeltje over gelezen heb. Da's een franstalige Belg die allang in Transylvanië woont aan de voet van de Karpaten. Hij heeft er een permacultuurboerderij waar hij ook cursussen geeft. Linder, het e-mailadres onderaan je post, is dat van Ishi zelf of van het project? Zo weet ik of ik m'n mail in het engels of het nederlands kan opstellen. Bedankt.
Marc

marc

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 10-12-10
Leeftijd : 56
Woonplaats : Waasmont

Terug naar boven Ga naar beneden

Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie? Empty Re: Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie?

Bericht van Linder 2012-03-29, 01:52

ja dat is van ishi, kan in het nederlands dus...
Linder
Linder
Admin

Aantal berichten : 633
Registratiedatum : 21-11-10

https://permacultuur.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie? Empty Re: Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie?

Bericht van Dorien 2012-04-25, 14:06

Ik heb ook contact opgenomen met Ishi.. Ik hoop er in juli-augustus een paar weken heen te gaan..

Dorien

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie? Empty Re: Meehelpen met de aanleg van 10ha voedselbos in Roemenie?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum